Filmy promocyjne

Wideo Marketing, a więc filmy promocyjne, instruktażowe, spoty reklamowe, teledyski czy relacje z wydarzeń kulturalnych, sportowych, rozrywkowych, to najlepszy sposób na zaprezentowanie miejsca, produktu czy usługi w internecie.

Przykładowe realizacje:

Film promocyjny Strefa Ruchu, realizacja: tnews.pl

Film promocyjny Natura Park realizacja tvBieszczady.pl

Zjazd na linie przez San realizacja tvBieszczady.pl

tvBieszczady.pl Zobacz jak walczyli w klatce

tvBieszczady.pl Deskorolki

Spoty reklamowe realizujemy już od 300 zł netto

Filmy promocyjne realizujemy już od 600 zł netto

Gotowy materiał wideo mogą Państwo umieścić na własnej stronie internetowej, profilu na Facebooku, a także dodatkowo skorzystać z naszej oferty promocyjnej. W celach zwiększenia zasięgu oddziaływania Państwa filmu oferujemy następujące kanały medialne:

  • możliwość publikacji w naszych serwisach internetowych (Esanok.pl, tvPodkarpacie.pl, tvBieszczady.pl, tvRzeszow.pl, Sanok24.pl, Brzozow24.pl, Lesko24.pl, Bieszczady24.pl, NoclegiBieszczady.pl, P24.pl, Podkarpacie24.pl, Rzeszow24.pl) jako baner wideo (już od 399 zł netto) lub integralny element tekstu sponsorowanego (już od 300 zł netto),
  • możliwość publikacji podczas transmisji na żywo z rozgrywek sportowych. Film wyświetlany jest przed, w trakcie oraz po zakończeniu meczu (już od 300zł),

  • możliwość publikacji przed dziennikarskimi materiałami wideo w naszych serwisach internetowych (Esanok.pl, tvPodkarpacie.pl, tvBieszczady.pl, tvRzeszow.pl, Sanok24.pl, Brzozow24.pl, Lesko24.pl, Bieszczady24.pl, NoclegiBieszczady.pl, P24.pl, Podkarpacie24.pl, Rzeszow24.pl),
  • publikację przed realizowanymi i emitowanymi przez nas programami autorskimi: Podkarpacka drogówka w akcji (już od 300 zł netto),

  • Wywiad sponsorowany z cyklu “Rozmowy na temat” (już od 300 zł netto).
  • Wywiad z cyklu: „Rozmowy na temat” przeprowadzany jest z osobą znaną, osiągającą sukcesy, wyróżniającą się w skali lokalnej i ogólnopolskiej. Wzbudzają zainteresowanie, przyciągają uwagę.

    Pierwszymi gośćmi byli: finalistka programu „X Factor” Magdalena Adamiak,
    komentator Polsatu Sport, Grzegorz Michalewski,
    hokeista Comarch Cracovii, Robert Kostecki
    czy też prezes Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro.

    Rozmowa dziennikarza z gościem wywiadu poprzedzona jest około 20-sekundowym spotem reklamowym miejsca, w którym odbywa się nagranie. W trakcie konwersacji, pojawiają się elementy, charakterystyczne dla promowanego miejsca. Dziennikarz uwzględnia informację o miejscu przeprowadzenia wywiadu w scenariuszu rozmowy.

    Co ważne, koncepcja zastosowanych ujęć, rekwizyty pojawiające się na ekranie oraz inne aspekty lokowania produktu są ściśle uzgadniane i konsultowane z przedstawicielem lokalu. Warto dodać, że artykule, w którym umieszczany jest film VIDEO HD z zarejestrowaną rozmową, pojawia się nazwa obiektu, adres strony internetowej oraz dane teleadresowe.