Filmy promocyjne, instruktażowe, spoty reklamowe, teledyski czy relacje z wydarzeń kulturalnych, sportowych, rozrywkowych, to najlepszy sposób na zaprezentowanie miejsca, produktu czy usługi w internecie.
Rozmowa dziennikarza z gościem wywiadu poprzedzona jest około 20-sekundowym spotem reklamowym miejsca, w którym odbywa się nagranie. W trakcie konwersacji, pojawiają się elementy, charakterystyczne dla promowanego miejsca. Dziennikarz uwzględnia informację o miejscu przeprowadzenia wywiadu w scenariuszu rozmowy.
Co ważne, koncepcja zastosowanych ujęć, rekwizyty pojawiające się na ekranie oraz inne aspekty lokowania produktu są ściśle uzgadniane i konsultowane z przedstawicielem lokalu. Warto dodać, że artykule, w którym umieszczany jest film VIDEO HD z zarejestrowaną rozmową, pojawia się nazwa obiektu, adres strony internetowej oraz dane teleadresowe.
Lata doświadczenia
Ukończonych projektów
Zadowoleni klienci
Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie usługi, napisz. Odpowiemy najszybciej jak tylko to będzie możliwe.